فهرست مطالب

توسط انتشارات بورس:

کتاب نمونه سؤالات آزمون‌های بازار سرمایه بزودی منتشر می‌شود

[box type=”success” align=”aligncenter” ]در این کتاب 400 صفحه‌ای که توسط انتشارات بورس در قطع رحلی به چاپ می‌رسد، بیش از 1600 نمونه سؤال از مجموعه سؤالات آزمون‌های نه‌گانه بازار سرمایه به همراه پاسخ سؤالات ارائه شده است تا علاقه‌مندان به شرکت در آزمون‌ها بتوانند آمادگی لازم در این خصوص را کسب نمایند.[/box]

کتاب «نمونه سؤالات آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه» مشتمل بر بیش از 1600 نمونه سؤال از آزمون‌های نه‌گانه، به‌زودی توسط انتشارات بورس منتشر و عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، در پی تقاضاهای مکرر شرکت‌کنندگان در آزمون‌های بازار سرمایه، کتاب «نمونه سؤالات آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه» حاوی گزیده‌ای از سؤالات این آزمون‌ها که توسط اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار گردآوری شده، بزودی توسط انتشارات بورس منتشر و عرضه می‌شود.

در این کتاب 400 صفحه‌ای که در قطع رحلی به چاپ می‌رسد، بیش از 1600 سؤال از آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه به همراه پاسخ سؤالات ارائه شده است. این اثر حاوی بخشی از فعالیت‌های گروه 50 نفره مؤلفان و مترجمان است که سؤالات آزمون‌ها را براساس استانداردهای جهانی و کسب و کار ملی طراحی کرده‌اند.

20111025180804cb-coin_money_economy_pelikan

مطالعه کتاب «نمونه سؤالات آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه» به عموم فعالان بازار سرمایه به‌خصوص علاقه‌مندان شرکت در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه توصیه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود کتاب «نمونه سؤالات آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه» تا دو هفته آینده، منتشر و ازطریق انتشارات بورس عرضه شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده و تهیه کتب انتشارات بورس می‌توانند به پایگاه اینترنتی انتشارات بورس به نشانی www.bourseshop.ir و یا فروشگاه این انتشارات واقع در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، شماره 25 مراجعه کنند.

انتشارات بورس وابسته به شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، نخستین انتشارات تخصصی حوزه بازار سرمایه است که تاکنون بیش از 50 کتاب در این زمینه منتشـر کرده است.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :