فهرست مطالب

با سلام و آرزوی موفقیت برای همه کاربران ،

تخلفات مالیاتی در کشور هلند به 2 دسته کلی تقسیم می شوند : تخلفات اداری و تخلفات جزایی ، تخلفات اداری شامل 2 بخش است ، سبک و سنگین . در تخلفات سبک که بیشتر جنبه انظباطی دارد هدف ، هدایت کردن مودیان در اجرای صحیح تکالیف مالیاتی است .جرائم صرفا” جنبه پولی و افزایش بدهی مالیاتی مودی را دارند و در موارد شدیدتر موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می شود .

مجازاتهای پولی در مواردی نظیر مالیات بر درآمد اشخاص ، که توسط واحدهای مالیاتی مشخص می شود ، مالیات بر ارزش افزوده و مالیاتهای تکلیفی که مالیات مشخصی دارند اجرا می شود .در بخش مالیات بر درآمد اشخاص اگر مودیان اظهارنامه مالیاتی را اظهارنکنند و یا در موعد مقرر انجام ندهند جریمه مالیاتی 1000 فلورن هلندی یا 5 % مالیات است که یک تخلف سبک تلقی می شود .

در مبلغ سنگین تر 100 درصد مالیات لحاظ می شود . در بخش مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی جرایم سبک 10 درصد مالیات و در جرائم سنگین تر 100 درصد مالیات می باشد .در بخش بعدی مطالب تخلفات جزایی جرائم مالیاتی کشور هلند را برای شما توضیح خواهیم داد . امید است در تمامی مراحل زندگی موفق و پاینده باشید .اگر نظرو پیشنهادی داشتید برای ما ارسال کنید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :