فهرست مطالب

به نام خدا و سلام
امروز می خواهیم یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم . آیا می دانید یکی از دلایل اصلی عدم پیشرفت حسابداران نداشتن زمان کافی برای ثبت اطلاعات مالی خودشان است . بله این یک واقعیتی است که حتی حرفه ای ها هم از آن دور نیستند . به قول گفتنی ، کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد . البته هستند دوستانی که حسابدار اختصاصی استخدام می کنند و سعی می کنند با کنترل و گزارشگیری ، روند درآمد زایی و دیگر بخشهای اجرایی خود را مدیریت کنند. ولی صحبت امروز ما با فعالانی است به یکباره و یا در مدت کمتر از یک سال موفق به ثبت رکوردهای خیلی خوبی در جذب پروژه ها شدند و این خود عاملی شده تا تلاش بیشتری برای جذب پروژه های بیشتری هم انجام دهند . ولی حالا یک مشکل و یک داستان …

داستان بی توجهی خودم …

من خودم دقیقاً با مشکل بی حسابی مواجه شدم . اولین پروژه ای که باصطلاح تو بازار گرفتم ، حسابداری پاره وقت یک فروشگاه مبل در بازار مبل بود . مدیر آن مجموعه دوستانی در همان بازار داشت که به نوعی باهم مشارکت داشتند و بعد از گذشت 2 ماه به صورت پاره وقت 4 فروشگاه دیگر هم در طول هفته حسابداری می کردم . بعد از گذشت 1 سال از این روند شرایط بهتر شد و با یک کارخانه صنایع چوبی وارد مذاکره شدم . قبل از این کار ثابت من سرپرست حسابداری یکی از نمایندگی های خودرو بودم . بلافاصله و با تلاش زیاد شغل ثابت را به چند شغل پاره وقت دیگر در دیگر نمایندگی ها تقسیم بندی کردم و به همین ترتیب انشعابات دیگری را ایجاد کردم . حالا در طول هفته ، حسابداری چندین واحد تجاری را در دست گرفته بودم . وقتی متوجه نداشتن یک سیستم حسابداری منظم برای خودم شدم که به دلیل مشغله خیلی زیاد چندین قسط از وام بانکی ام عقب افتاده بود . وقتی به خودم آمدم دیدم با ازدیاد کارها ، حتی فرصت رسیدگی به امور بانکی خود را پیدا نکرده بودم و تمامی پیش دریافت ها را هم بدون ثبت دقیق ، خرج کرده بودم . حالا دیگر نمی دانستم دقیقاً با هر واحد چقدر حساب دارم و غرق در اجرا و بازاریابی شغلی خودم شده بودم . شاید باور نکنید بیش از 20 مورد قرارداد همکاری داشتم و باید دنبال وجه برای تامین مالی اقساط می گشتم . و در آن موقع متوجه نداشتن یک سیستم حسابداری خیلی ساده برای کار خودم شدم .

خود را سیستمی کنید …

شما می توانید حتی با داشتن یک جدول اکسل هر شب میزان ورودی و خروجی و حتی دخل و خرج زندگی خود را کنترل کنید. اینکه چقدر دریافتی از دیگران داشته اید و چقدر برداشت بابت هزینه ها و غیره انجام داده اید . این حرکت می تواند پایه گذاری راه اندازی یک امور مالی مطمئن برای آینده شغلی شما باشد ، یعنی زمانی که شما با برنامه ریزی و تمرکز حتی بر نحوه درآمد زایی خود ، یک شرکت با چندین کارمند را به تنهایی راه اندازی کرده اید و نیازمند یک بخش حسابداری منسجم برای خود خواهید بود.
امروز می خواهم یک نرم افزار خیلی کاربردی و در دسترس را به شما معرفی کنم که می توانید با نصب آن در گوشی همراه خود ، به راحتی ورودی و خروجی های نقدی خود را کنترل کنید .

نرم افزار حسابداری  جیب

سیستم حسابداری جیب یک راه مطمئن برای مدیریت دخل و خرج شماست.از جمله مواردی که در این سیستم حائز اهمیت است میزان امنیت بالای آن در حفظ اطلاعات ورودی کاربران است. حفظ حریم شخصی و اطلاعات ده ها هزار کاربر که از این سامانه در نسخه های مختلف آنلاین و آفلاین و موبایل برای اهداف مختلف مالی خود استفاده میکنند برای ما اهمیت ویژه ای دارد و ما با به کار گیری سیستم های امنیتی بروز سعی کردیم بالاترین ضریب امنیت را در سیستم داشته باشیم .

jeeb1

از دیگر امکانات خوب این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

همکاری

شما می توانید به صورت مشترک از نرم افزار جیب استفاده نمایید.می توانید حساب کاربری مورد نظر خود رادر صورت نیاز ایجاد کرده و با همکاران یا اعضای خانواده خود به صورت مشترک از آن استفاده نمایید

ذخیره شدن پیشرفته اطلاعات

جیب یک نرم‌افزار ابری است، اطلاعات شما در سرور‌های قدرتمند جیب ذخیره میشود و شما میتوانید از هر جای جهان که به اینترنت مجهز باشد به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات خود نباشید، ما اطلاعات شما را با دقت و وسواس نگهداری میکنیم.

امکان استفاده از فضای آنلاین نرم افزار

شما با ثبت نام در www.jeeb.ir قادر خواهید تمامی محیط اجرایی این نرم افزار را امتحان کنید و همینطور نسخه موبایل آنه را دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب کنید . حتی بدون ثبت نام هم می توانید برای یک بار سادگی این نرم افزار را امتحان کنید . برای بازدید مستقیم امتحان نرم افزار بر روی آدرس https://jeeb.ir/dashboard کلیک کنید.

jeeb3

هدف از سامانه جیب ثبت مبالغ وارد شده و خارج شده از جیب شما بوده و توسط این دو مورد شما می توانید مدیریت کاملی بر روی دخل و خرج خود انجامیدهمچنین سامانه شامل قسمتهای چک، بدهی/طلب، اقساط می باشد.امکانات ذکر شده برای راحتی کاربران و افزایش قدرت سیستم در نظر گرفته شده است.شما باید همواره بدانید که درآمدتان صرف چه مواردی شده است تا بتوانید با پردازش این اطلاعات به تمام اهداف اقتصادی خود دست یابید.برای نیل به هدف فوق شرکت توسعه گران در ابتدا سامانه آنلاین جیب را ارائه نموده است .
موفق و پیروز باشید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :