فهرست مطالب

gty_hacker_computer_keypad_thg_121003_wg

به نام خدا و سلام به همه کاربران عزیز ، حلول ماه مبارک رمضان را به همه شما تبریک عرض میکنم . لازم است یک خسته نباشید عرض کنم به همه کاربران و حسابداران و تمام کسانی که این روزها حسابی درگیر ارسال اظهارنامه ها هستند و تمامی تلاش خودشان را برای ارسال به موقع به کار بستند . سوالات و مشکلات در مورد نحوه ارسال و برطرف کردن این موارد در این روزها خیلی زیاد شده و همه کاربران در جستجوی پاسخ  مناسبی برای آنها هستند . اولین نکته ای که لازم است عرض کنم ، در مورد دانلود نسخه جدید نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی عملکرد است که مهمترین اطلاحاتی که بر روی آن انجام شده است ، [highlight]برداشتن نام کاربری موقع ارسال برای اشخاص حقوقی است [/highlight]. دوستان عزیزی که هنوز با این مشکل مواجه هستند می توانند برای دانلود ورژن 6 به آدرس http://www.tax.gov.ir/ مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند.

[highlight]نکته  مهم دیگری  که قبلا” هم به آن اشاره شد ، اجباری بودن انجام پیش ثبت نام کد اقتصادی است که در ورژن جدید هم باید کد رهگیری مرحله پیش ثبت نام کد اقتصادی وارد شود . دوستان عزیزی که تا حالا اقدامی نکرده اند به سایت http://www.tax.gov.ir/ مراجعه کنند و کد رهگیری پیش ثبت نام را بگیرند .  مشکل اصلی این دوستان برای ثبت نام در این سامانه ممکن است مجوز کسب باشد ، باید به عرض این افراد برسانم که معطل گرفتن مجوز نشوند و فعلا” با گرفتن یک مجوز موقت از اتحادیه ، عملیات ثبت نام و دریافت کد رهگیری را انجام دهند. [/highlight]

download

مشکل تعداد زیادی از کاربران هم خطای شماره 22 است ، این خطا به معنی انقضای تاریخ توکن آنهاست ، در صورتی که  اعتبار هنوز منقضی نشده است . من با تعدای از سردفتران اسناد رسمی مصاحبه کردم و دقیقا” مراحل صدور توکن را در نرم افزار آنها رویت کردم ، مشکل از دفترخانه نیست و توکن های ارائه شده کاملا” صحییح است ، مشکل سروری است که هنگام اتصال توکن ها به اینترنت نمی تواند شناسایی را به خوبی انجام دهد. پیشنهاد ما به این دوستان این است که فعلا” معطل  ارسال با امضای الکترونیکی نشوند و اظهارنامه خود را بدون امضای الکترونیکی ارائه کنند و در فرصت مناسب مشکلات توکن برطرف خواهد شد .

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]مشکل تعداد زیادی از کاربران ، ثبت اطلاعات اشتباه در اظهارنامه عملکرد 91 است که اقدام برای اطلاح اظهارنامه با عدم موفقیت انجام می گردد. باید به اطلاع برسانم که در حال حاضر گزینه اصلاح اظهارنامه غیر فعال شده و بعد از 31 تیرماه طی اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی به مدت 15 الی 30 روز این گزینه فعال می شود . نکته بسیر مهم اینکه شما می توانید فقط یکبار اظهارنامه خود را اصلاح کنید ، پس توصیه ما به شما این است که تمامی اشتباهات ثبتی و اشکالات خود را لیست کنید و در موعد مقرر اظهارنامه خود را اصلاح کنید . [/box]

و در پایان خطای 98 هم همه را کلافه کرده است ، معنی آن ثبت نشدن اطلاعاتی است که کاربران بطور دقیق بعد از ثبت نهایی با آن مواجه می شوند ، علت اصلی آن پشتیبانی  سرور و سرعت اینترنت و شلوغی خطو ط به دلیل ترافیک بالای آن است . در حال حاضر تنها پاسخ سازمان امور مالیاتی تکرار مجد د عملیات برای حصول نتیجه ارسال اظهارنامه می باشد.

بزودی بسته های آموزشی نحوه تکمیل و ارسال اظهارنامه عملکرد در این وبسایت به کاربران عزیز عرضه خواهد شد .

امیدواریم همه کاربران تا 31 تیرماه بتوانند با موفقیت اظهارنامه خود را ارسال کنند .

موفق و پیروز باشید .

 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشيد
    ممنون از سايت بسيار جالبتون وتشکر از زحماتتون
    براي ارسال اظهارنامه من کد اقتصادي و شناسه ملي و شماره رهگيري را دارم آيا براي ارسال اظهارنامه کافي است يا نه ؟

    1. سلام حامد عیوضی عزیز ، از توجهت متشکرم
      بله کافی است .
      با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مقالات این سایت مطلع شوید .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :