فهرست مطالب

به نام پروردگار مهربان و سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی ، امیدوارم زندگی به کامتان باشد و هر روز یک قدم را با انرژی بیشتر به سوی موفقیت بردارید . این بخش را اختصاص دادم به حسابداران و مدیران پر مشغله .

لطفاً حسابداران پر مشغله توجه کنند !!!

نکته ای که قصد دارم برای شما توضیح بدهم تکنیک و فرمول درآمدزایی نیست ، بلکه یک توصیه خیلی مهم به همکاران گرامی می باشد ، که اگر به آن توجه کنند ، می توانند درآمد خیلی خوبی را رقم بزنند . اگر خلاصه بخواهم برای شما بیان کنم یک جمله است :

برای هر پروژه یک زمان مشخص را اختصاص دهید ، چگونه ؟ آیا راهکاری باید بکار گرفته شود ؟

time-equals-money

بله ، خودتان بهتر از بنده می دانید ، مدیریت زمان .

پیشنهاد من ،  مدیریت و برنامه ریزی روی وقتتان است . بازار حسابداری برای افراد کاربلد خیلی داغ شده و در برخی از موارد انحصاری شخص خاصی در مکان خاصی شده است . دوستانی که سرشان خیلی شلوغ است و می خواهند کار توسط خودشان و یا به نام آنها اجرا شود باید به چند نکته مهم توجه کنند :

• اگر فقط خودتان را قبول دارید پس تعداد پروژه ها را زیاد نکنید تا حد فول شدن زمانتان کافی است و می توانید وقت و یا قرار بلندمدت با مشتری بگذارید تا از دست نرود .
• اگر مشتری طبق معمول عجله دارد و نگران جرائم است ، پروژه را ببندید اما حتماً نیروی متخصص در اجرای پروژه استخدام کنید .
• اگر تعداد پروژه ها زیاد شده و رفت و آمد و مراجعه شما به آنها زمان بر شده مثل ( ترافیک و اطراف شهر بودن ) حتماً شما نیاز به یک دفتر مشخص دارید تا اتلاف وقت نداشته باشید .
• نباید در دفتر بشینید و از کارفرما بخواهید مدارک و اسناد را ماهیانه برای شما بیاورد ، این اشتباه است .

کارکردن شبانه را از برنامه کاری خود حذف کنید

n00023956-b

حالا شما یک روز پر کار را پشت سر گذاشته اید و در پایان روز زمان استراحت و ریکاوری شما و ذهنتان است ، همچنین توجه به خانواده را هم فراموش نباید کرد . ولی شما این آیتم را فراموش می کنید تا پروژه را به پایان برسانید و فردا هم یک روز خسته دیگر …..

آیا هزینه فرصت این کار را محاسبه کرده اید ؟

البته من هم قبول دارم ، در شرایط خیلی خاصی مجبورید شبانه هم مشغول به انجام کار پروژه باشید ، مشکلی ندارد ، ولی سعی کنید این روند همیشگی و دائمی نشود چون در آینده ای نزدیک باید هزینه خیلی بیشتری نسبت به درآمدتان پرداخت کنید.

دوستان و همکاران عزیز می توانند جهت مشاوره در اجرای صحیح پروژه ها سوالات خود را در بخش ارتباط با ما و یا بخش مشاوره حسابداری ، پرشین حساب مطرح کنند .

برای همه کاربران آرزوی موفقیت روز افزون را دارم .

میثم حاجی محمدی

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :