فهرست مطالب

IMAGE635055967480737576

به نام خدا و سلام به همه دوستان عزیز ، عنوان مطلبی که امروز قصد ارائه آن را دارم ، یکی از تکنیک های مسیر پیشرفت در رشته حسابداری است . دوستان آیا تا بحال برای خود آرشیو شغلی در نظر گرفته اید ؟ آیا در صورت داشتن آرشیو شغلی ، آن را به روز رسانی  کرده اید ؟ در حالت کلی آیا این آرشیو به درد شما می خورد ؟  بهتر است توضیحاتی در مورد آرشیو شغلی  برای شما بنویسم .

آرشیو شغلی چیست ؟

بخش از اطلاعات خیلی مهم در مورد رشته شماست که از دوران دانشجویی تا پایان کار و بازنشستگی می تواند همراه شما باشد ، به این صورت که شما از ابتدای ورود به رشته ، باید بعد از تنظیم فضای آرشیو ، کلیه تجارب و مصالب خیلی مهم را درآن ثبت و نگهداری کنید . این فضا می تواند یک فایل و یک دفتر خیلی محکم و با کیفیت و حتی یک هارد جانبی باشد . با داشتن این ابزار ، می توانید هر روز و هر لحظه آن را با مطالب جدید تر تقویت  کرده و به موقع از آن به عنوان یک ابزار نیرو مند استفاده کنید .

برای اقدام و ادامه این را ه شما باید به چند نکته خیلی مهم توجه داشته باشید :

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]•آرشیو شما کلکسیون اختصاصی و متعلق به خود شماست ، پس نباید مانند آلبوم جمع آوری تمبر و یا سکه در معرض دید همگان قرار گیرد .

•هر از گاهی باید از موجود بودن وامنیت آن مطمئن شوید ، و حفاظت از آن را در دستور کار خود قرار دهید .

•سعی کنید هر روز یک مطلب جدید به آن اضافه کنید این مطالب می تواند بصورت بخشنامه ، دستورالعمل ، پیشنهاد و یا یک تجربه بد یا خوب باشد .

•تجربیات خودتان را هم باید هر روز مانند یک دفترخاطره یاداشت کنید . [/box]

بلافاصله پس از گذشت چند سال و مدت نسبتا ” کوتاهی ، نتیجه این کار را بخوبی احساس می کنید . یک آرشیو و مرجع تجربی خیلی خوبی را جمع آوری کرده اید . و می توانید به عنوان یک ابزار قدرتمند از آن استفاده کنید . بیشتر افراد حرفه ای ، برای خودشان  یک آرشیو حرفه ای دارند و حتی با داشتن بزرگترین جایگاه شغلی ، هنوز از به روز رسانی آن دست نکشیده اند و همیشه  دنبال مطالب جدید  برای آرشیو خود هستند .

امیدوارم همیشه برای جمع آوری مطالب جدید و کاربردی یک گام به جلو بردارید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :