فهرست مطالب

با عرض سلام به همه کاربران ، امرزو قصد دارم در ادامه جدیدترین مطالب از نرم افزار های حسابداری ، کاربرد و نمونه هایی از آنها را درسیستم عامل اندروید برای شما توضیح بدم . خوشبختانه رشته حسابداری از آندسته رشته هایی است که با آبدیت شدن به موقع ، هیچوقت از غافله تکنولوژی روز دنیا عقب نمی ماند و همپای جدیدترین تکنولوژی ها پیش می رود . مهمترین بستر تکنولوژی روز دنیای حساب در گوشی های تلفن همراه بخوبی آماده شده است و می توان گفت 90 درصد مشکلات مربوط به اجرای آن برطرف گردیده است .

یکی از این سیستم های پرکاربرد در حال حاضر سیستم عامل آندروید است. در حالت کلی آندروید سیستم عاملی است که برای گوشی های همراه و دستگاه های هوشمند طراحی شده است که در آن محیطی فراهم شده است تا برنامه نویسان بتوانند با استفاده از ویژگی های گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های بسیار قدرتمندی را برای کاربران بسازند . آندروید دارای ویژگیها و خصوصیات کاربردی است که باعث علاقمندی کاربران نسبت به استفاده از امکانات آن شده است، برخی از این امکانات شامل مواردی همچون: تکنولوژی اتصال مانند WiFi ، Bluetooth، فرمت های فایل های مالتی مدیا مثل JPEG ، PNG ، و خیلی امکانات دیگری که در آن طراحی شده است.

بعد از این توضیحات مختصر درباره آندروید لازم است بدانید که نرم افزارهای روز حال حاضر جهان هم از این امکانات بهره بردای منحصر بفردی کرده و نرم افزار های کاربردی حسابداری تحت سیستم های آندروید را روانه بازار کرده اند و موجب رضایتمندی خیلی از مشتریان خود شده اند . در این بخش من سعی می کنم چند نوع از این نرم افزار ها را برای شما بیان کنم.

پس از ارائه نرم افزار های حسابداری تحت وب بصورت آنلاین ، شرکت های سازنده تصمیم به ارائه نرم افزار های رایگان تحت آندروید را نمودند. از مهمترین آنها می توان به نرم افزارهای حسابداری مالی ، حسابداری تجارت و حسابداری رایگان (AZZURRA) اشاره کرد.

Android-Windows

• نرم افزار حسابداری مالی نوعی نرم افزار رایگان آندروید برای ثبت معاملات روزانه طراحی شده است ، این برنامه حسابداری آندروید برای شرکت های تجاری کوچک طراحی شده است ، قابلیت اصلی این نرم افزار ورود بیش از 100معامله روزانه در آن است که سیستم بصورت خودکار تمامی آنالیزهای لازم بر معاملات مانند ترازنامه ، مالیات و میزان موجودی را در همان لحظه محاسبه خواهد کرد . همچینین در مورد کنترل موجودی ، طراحی آن براساس FIFO بوده و تمامی محاسبات بصورت کاملا” خودکار است .
• نوع دیگر نرم افزار های آندروید ، تجارت حسابداری نام دارد که فعالیت اصلی آن صدور فاکتور خرید و فروش و سفارش مشتری است و بیشتر برای برنامه شرکت های بازرگانی طراحی شده است ، یک نرم افزار به زبان ساده است که می تواند تمامی معاملات را کنترل می کند ، قابلیت اصلی این نرم افزار استفاده از دوربین گوشی همراه برای برنامه بارکد خوان روی آن است ، بطوری که بلاقاصله پس از اسکن بارکد ، آن را وارد سیستم حسابداری نصب شده بر روی گوشی می کند .
• AZZURRA یکی دیگر از برنامه های هوشمند است که تمامی قابلیتهای ارائه شده در نرم افزارهای مالی و تجاری را دارد و کلیه محاسبات ترازنامه ای و سود وزیان را برای شما انجام خواهد داد با این تفاوت که شما امکان ویرایش د ر برنامه را براحتی خواهید داشت.

جالب است بدانید یکی از فعال ترین کشورهای آسیایی در زمینه آندروید، هند است. آنها توانسته اند یکی از نرم افزارهای کاربردی حسابداری سیستم اندروید را در داخل این کشور طراحی کنند. استانداردهای حسابداری هند ، نام برنامه اندرویدی است شامل تمام استانداردهای حسابداری در هند است و با توجه به حجم بالای این فهرست استانداردها، کاربر قادر خواهد بود هر زمان که یکی از آنها را فراموش کند به دستگاه تلفن همراه خود مراجعه کرده و کافی است کلمه ای از استاندارد را در قسمت جستجو وارد کنید، تمامی اطلاعات درمورد استاندارد خاص را برای شما نمایش می دهد. با این شیوه این برنامه توانسته یک رکرود حرفه ای خیلی خوب را در زمینه آموزش حسابداری از آن خود کند.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :