فهرست مطالب

93252_108

سلام به همه دوستان عزیز 

پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز و حلول سال جدید را تبریک عرض میکنیم و خوشحالیم از اینکه بعد از سپری شدن مدت یکسال توانستیم رضایت بیشتر کاربران و اعضای سایت را فراهم کنیم . همینطور از دیگر کاربران عزیزی هم که ایراد و اشکالی را برای ما مطرح می کردند و از عملکرد ما راضی نبودند تشکر می کنیم . واقعیت این است ، بدست آوردن این جایگاه جزء افتخارات تیم اجرایی پرشین حساب محسوب می شود . از مهمترین اهداف این سایت بالابردن سطح علمی و عملی کاربران رشته های مالی علی الخصوص حسابداری بوده است . تلاش های مستمر و شبانه روزی دست اندر کاران فنی و تخصصی ما و بنده حقیر در طول مدت یکساله باعث شد تا پرشین حساب از نگاه کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت کاربردی و آموزشی شناخته شود . امیدواریم بتوانیم با همراهی شما عزیزان و تلاش و کوشش بیشتر گام های بلندتری را در اعتلای این رشته پر طرفدار یعنی حسابداری برداریم .

خبر خوش …..

خبر خوش اینکه گروه اجرایی در سال جدید با برنامه های جدید ، مطالب و بسته های حرفه ای و کاربردی قصد دارد رضایت تمامی کاربران فهیم و با ارزش را فراهم نماید. همینطور جا دارد در اینجا تشکر خیلی خیلی ویژه از اساتید دانشگاه ،  مدیران اقتصادی و مجریان تجاری کشور عزیزمان داشته باشیم که توانستند با پیشنهادات خود ، ما را در ادامه این راه به خوبی همراهی کنند .

تخفیف ویژه

تعطیلات نوروز بهترین ایام برای یادگیری و ذخیره سازی اطلاعات فنی و پر کاربرد است ، شما می توانید با برنامه ریزی خیلی دقیق از ساعت های بلااستفاده در تعطیلات ، به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنید و سطح علمی و تجربی خود را بالاتر ببرید. تیم پرشین حساب هم یک بسته نوروزی و کاربردی برای شما آماده کرده که در کنار دیگر منابع یادگیری که بدست می آورید تجربه مالیاتی و نکات مهم آن را ذخیره سازی کنید. در این بسته که شامل فایل صوتی ، جزوه آموزشی و پاسخگویی به سوالات می باشد ، سعی شده با زبانی بسیار ساده مهمترین نکته ها و تکنیکهای قانون مالیات بر ارزش افزوده و مالیاتهای مستقیم ارائه شود . همینطور این بسته آموزشی به میمنت عید نوروز و یکساله شدن پرشین حساب با  50درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می گیرد . برای مطالعه جزئیات این بسته کاربردی می توانید اینجا کلیک کنید .

مجدداً فرارسیدن این عید باستانی را به همه شما تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در سال جدید هیچ غصه ای به دلتان راه پیدا نکند و فقط بر روی پیشرفت کردن تمرکز کنید و برسید به آنچه که می خواهید ، انشاءا…

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :