فهرست مطالب

WEB_Library_RalfCheung202

با سلام و احترام محضر همه شما کاربران عزیز و ارجمند ،

در بخش های قبلی بسته پرشین حساب بطور کلی نحوه مطالعه دروس حسابداری را توضیح دادم و بیشتر در مورد آمادگی کارشناسی ارشد صحبت کردیم . امروز بیشتر قصد دارم در مورد سود دهی مطالعه دروس با شما صحبت کنم. دوستان آیا تا بحال پیش خود فکر کرده اید که چقد از مطالعه دروس تخصصی رشته حسابداری نفع برده اید؟ طرف صحبت من همه علاقمندان به این رشته است که دانشجویان حسابداری ، رشته های مرتبط و دیگر علاقمندان به این رشته را شامل می شود. شاید  نحوه مطالعه استانداردی برای مطالعه دروس رشته تخصصی تعریف نشده باشد و هر یک از افراد به دلخواه خود بتوانند بهترین بهره برداری را از خواندن مطالب داشته باشند. ولی مطالعه و یادگیری فصول و آموزش کامل برای شما کافی نیست اگر چه لازم است . من با دانشجویان زیادی برخورد کرده ام که با نمرات بالا دروس را پاس کرده اند ولی وقتی از آنها نحوه تنظیم جدول استهلاک پایان سال را می پرسیدم آنها در پاسخ می گفتند اگر اشکال داری نمونه سوال بیار تا باهم حلش کنیم . واقعیت هم همین بود سوالات را خیلی حرفه ای و استادانه حل می نمودند .

می توانم با اطمینان بگم که به محض ورودشان به بازار کار و اشتغال تازه متوجه می شدند که دروس تخصصی دانشگاهی هیچ کاربردی برای آنها ندارد . شاید شما هم این جمله را زیاد شنیده باشید، دروس تخصصی دانشگاه با اجرای کار در بازار واقعی حسابداری زمین تا آسمان فرق می کند. دوستان و کاربران عزیز واقعیت اصلا اینطور نیست . دروس تخصصی رشته حسابداری در همه مقاطع تحصیلی کاملا” منطبق و کابردی در دنیای واقعی می باشد. یادگیری عمیق و کاربردی شما می تواند تبدیل به ابزار خیلی قدرتمندی در شغل تخصصی شما باشد. من  این مورد را تجربه کرده ام .

درسی که شاید فکر نمی کردم در حین کار به دردم بخورد کاربردی ترین ابزار کاری من شد و حتی به واسطه آن درس توانستم از منابع مهم استفاده بیشتری ببرم. یکی از این دروس که به نظر من خیلی کاربردی تر نسبت به بقیه دروس است درس حسابداری میانه است . یکی از کاربردهای مهم این کتاب این است که شما  می توانید با تکنیک های جمع آوری حسابهای یک شرکت از مدارک ناقص آشنا شوید . در حقیقیت یادگیری عمیق شما از این بخش شما را در شرکتهای نامنظم به خوبی یاری می کند. کاربرد دیگر این درس آشنایی با نحوه سرمایه گذاری است .

به نظر من هر فصل از حسابداری میانه 1 و 2 مهم و لازم است . منابع معرفی شده در انتهای کتاب هم خیلی خیلی به شما کمک می کند به سطح یادگیری خود را بالا ببرید . بنابراین می توانم صحبت را به اینجا برسانم که دوستان ، درس های تخصصی حسابداری را خیلی خوب یاد بگیرید تا بتوانید بعد از گرفتن یک نمره خوب از آنها در دنیای شغل حسابداری بهزره برداری کنید . از کوچکترین اشکال یا سوال ساده نگذرید و مطمئم شوید که همه فصل ها یاد گرفته اید . من به شما اطمیان می دهم که در بین همکاران و هم رده های خود چندین پله بالاتر قرار خواهید گرفت .

به امید موفقیت روز افزون شما کاربران گرامی در کار و زندگی .

می توانید نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :