فهرست مطالب

به نام خدا و سلام به همه کاربران عزیز ، همانطور که می دانید حوزه فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی بخشنامه شماره 14/2 جدید درآمد را صادر کرد که در آن اصلاحاتی در مورد دستورالعمل حق بیمه پیمانکاران و مهندسین مشاور انجام شد. در این بخشنامه در مورد  نحوه اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی و صدور مفاصا حساب اصلاحاتی بوجود آمد و موارد دیگری جایگزین جزئیات این ماده قانونی گردید .

یکی از نکات مهم این اصلاحیه مربوط به اخذ مفاصا حساب است. طبق ماده 38 قانون تامین اجتماعی ، صدرو مفاصاحساب منوط به بازرسی از دفاتر قانونی پیمانکار است. چنانچه امکان بازرسی از دفاتر در مدت زمان محدود وجود نداشته باشد و پیمانکار تعجیل در اخذ مفاصا حساب داشته باشد ، در این حالت در صورتی که پیمانکار لیست کارکنان خود را ارسال و طبق محتویات پرونده مطالباتی فاقد بدهی باشد و فرم پیوست را تکمیل نموده و امضا و مهر نموده و به شعبه مربوط ارائه کند ، در اینصورت صدور مفاصا حساب قرار داد بلامانع خواهد بود .

 کاربرانی که از جزئیات و نحوه اجرای این دستورالعمل ، اطلاعات دقیقی نداشته اند می توانند بخشنامه شماره 14 را از اینجا دریافت نمایند.

دانلود بخشنامه شماره ۱۴ در مورد دستورالعمل حق بیمه پیمانکاران و مهندسین مشاور

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :